Werken op onze school

Wij zoeken jou!

“Ik zou best wel iets in het onderwijs willen doen”, “Ik heb een pabo diploma en daar wil ik ook eens iets mee doen”, “Ik sprak laatst iemand die heel goed zou zijn voor het onderwijs”, “montessorionderwijs, dat klinkt heel interessant”. Misschien passen deze zinnen wel bij jou.

Ook wij, een gezellig, klein en betrokken bestuur, zoeken personeel voor onze kinderen. We hebben heel divers werk en we zijn sterk in het kijken naar de mogelijkheden en oplossingen die misschien niet zo voor de hand liggen. Heb je een Pabo diploma en wil je komen werken bij ons? Ben je maar 1 dag per week beschikbaar of wil je voor de klas maar zoek je meer flexibiliteit in je werkuren? Laat het ons weten! Werk je nu in de naschoolse opvang en wil je meer uren werken? Leuk! Kan je één keer in de maand komen werken? Wij zoeken een oplossing! We komen graag in contact met je!

Wij werken met de kinderen op basis van de ideeën van Dr Maria Montessori. Als je daar geen ervaring mee hebt of als je er meer van wilt weten, dan kan je dit filmpje bekijken: Montessori.nu!

Misschien past je wens niet bij ons, maar je krijgt wel de garantie dat we met je meedenken.

We hebben jou nodig!

We zoeken nu voor drie dagen een invulling op onze school.

Reageren is heel makkelijk. Mail naar: directie-1e@montessori-haarlemmermeer.nl en we nemen contact met je op.